jag lever

JAG LEVER !!
mitt internet funkar inte så det är därför jag inte kunnat blogga!

igår på UM så gick det vell sådär, förlora med 3poäng annars hade vi fått silver!! dåligt piss.. efter cupen var slut så åkte alla hem till sig och duscha åt osvosv. sen så kom johanna alma och rosén hem till mig och vi käka popcorn och snacka skit :)

imorse vaknade jag astidigt. var tänkt att vi skulle till borlänge igen och hejja på killarna men vi hitta ingen skjuts så det sket sig. satt ute i solen en stund istället. sen åkte jag och hämtade rosén och vi åkte till bj och mötte upp guina och johanna och snackade lite. sen tog jag & rosén mopen till donken, hihi. och nu sitter vi här hemma hos henne och gör inte så mycket..

får se om internet fungerar sen när jag kommer hem annars så hörs vi imorgon när jag åker hem till pappa och firar han & brorsan.

pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0