ye

skulle blogga imorse men blogg.se dampa ju som vanligt..

iaf. idag- en vanlig praodag, bowlade typ hela dagen så nu kan jag faktiskt skruva (h) sen stack vi tidigare för jag skulle på träning i sandviken, såg magdas nya söta hund oxå, såååååå söt :D och när vi kom hem till gävle igen köpte jag macka på subway för vi missa bussen och i bussen när magda skulle stoppa i kortet så sätter hon de fel håll så det fastnar så negern, haha han va ski social :D iaf, han lära skruva bort hela den där gröna saken och aaa..

men nu är vi hemma iaf och jag sitter just nu med färg i håret, ska slinga bort alla blonda slingor jag har :) och magda duschar.



pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0