tillsammans klarar vi allt ♥

okej. nu är det så här att jag och alma har bestämt oss för att börja gymma, vi har snackat om det väldigt länge och så, men nu är det bestämt vart och när. vart säger jag inte, hihi :) men vi ska köpa ett 3månaders kort och det va inte alls nå dyrt- så vi ska köra igång så fort vi skaffat lite cash (: ska bara snacka med mamma sen när hon kommer hem för jag tror inte hon kommer att betala men hon kan vell iaf sponsra liite den snåljåpen =)

hihi. nu vet ni det. är ensam hemma och jag hatar det, iaf på kvällen. men ska passa på och plugga nu när det är tyst här hemma och innan hollywoodsfruar .




pussshej

Kommentarer
Postat av: alolmoma

WOHOOO TAGGA :D:DD:D:

2009-10-05 @ 21:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0