this is me

okej ska berätta lite om mej själv..

jag heter julia sandin och är 15år, fyller den 21september. jag går i älskade 9C på söderskolan och har världens knäppatse lärare :))) iaf. och så bor jag i både gävle och sandviken, i sandviken med min mamma och hennes nya kille stefan, och så bor jag i gävle med pappa och hans nya tjej Therese och deras unge liam som är 6år, så jag och min lillesyrra isabelle 12år åker varannan vecka mellan mamma & pappa, och går i skolan i sandviken så vi åker buss på mornarna. hos mamma har jag två katter sigge & mimmi =) och så har jag en moppe hemma hos mamma som jag älskar och åker överallt med, hihi :)♥

och jag har många underbara vänner som jag umgås med (: och så spelar jag basket i KFUM sandviken och i våras vann vi UM i falun vilket va väldigt stort för oss :)
jag har haft väldigt många bloggar, både på devote och på blogg.se och min senaste blogg hade jag tillsammans med magda men vi sluta blogga pga av min familj, hahah aa.. så isabelle om du läser min blogg, va snäll att inte visa den för mamma nu ! (: så jag hoppas den här bloggen håller i sej nu och jag ska försöka uppdatera så mycket jag bara kan ! :D



aja, de här va iaf lite av mej då.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0