motionen gick före bloggen (:

hehe. dålig update här då.. men jag har vart upptagen hela helgen.

i fredags; va ju jag alma & johanna. och vi var ute så skrev en jävla kärring massa lappar till oss på engelska och satt i fönstrer och ja. orkar inte berätta -.- kanske kommer video på de sen :) sen så gick vi hem och hade de treevligt. HAHA ... 
 
igår; så åkte jag, alma & johanna till badhuset och skulle simma lite, hahh vi simma lite, men kommer inte ihåg hur mkt. och så va det en skiiiit äcklig turk som va cpskadad och han va själv där och USCH.. aa.. sen när vi kom hem va vi HELT döda efter allt simmande men vi gick ut och gick ändå och sålde lite kakor. sen hem till johanna och sålde där. sen drog jag & alma med moppen hem till henne och kolla på fotboll och ihalvlek åkte vi och köpte vindruvor =) sluta med att jag sov där,och almas mamma vill adoptera mig, hihi :)

idag; så åkte jag & alma till badhuset och simma ännu mer, gissa hur mkt vi simmade ?! 100 vänder, HUNDRA VÄNDOR !! fatta död vi va eller ? hahah plus att vi va där och ''lekte'' oxå. hahah mycket motion den här veckan. men nu är jag hemma iaf och jag har inte ätit nånting på hela dagen så ska ner och käka nå nyttigt nu, haha :D

pusshej bilder kommer sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0