lose my money, honey

hellu.

var ju på gymmet imorse med alma, gick asssskalas :) sen drog vi till stan och kollade lite där och träffade även mamma & moster på ett café så jag åkte med mamma hem så alma cyklade hem. när jag kom hem typ åt jag sen stack jag hem till alma sen direkt till hallen och kollade på småbarnens träning sen efter en stund vela alma ha en cheesburgare på donken så vi tog moppen i Drive Inen, HAHA fyfan va kul de va xd

sen drog vi tillbaka till hallen och så började våran träning. efter den stannade vi kvar en stund och va på zenit och snacka med niklas som vi fick en godis av (aaaa) :D sen stack vi hem till maj & jag duscha och nu är vi hemma hos alma :)
matchen i morron börjar 10 så vi måste upp tidigt -.- sen duschar vi sen drar vi till gäääävle :)



pyysss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0