läskiga uteliggare

pappa ska tydligen skjutsa hem mej & syrran när han slutat jobba så slipper vi åka buss iaf, bra de :)
och jag har hemkunskapsläxa tills i morron, men såklart har jag tappat bort de där jävla häftet -.- åååh. haata läxor..


och just ja. jag är ensam hemma nu och så plinga det på dörren så jag gick ut i hallen och tänkte öppna, men då hade nån tant (som plingade på då) redan öppnat och tänkte gå in, och jag trode att det kanske va tessans släkting eller nåntintg ? så jag bah: heeeeeej ? hon såg precis ut som en uteliggare för hon hade soppåsar och allt, så tog hon upp nån lapp hon hade skrivit och jag såg absolut iiiiiiiingenting av det hon hade skrivit, så då fattade jag att det va en uteliggare och inte nån släktning så jag bah: NÄÄÄE och slänger igen dörren och låser och springer in på rummet och ringer alma.

hahah. skiit läskigt ju ;s


osminkad, tror jag börjar bli sjuk :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0