change me

tjaaaah (:

guuuud va skönt med lov !!
idag iskolan hade jag utvecklingssamtal, gick vell bra. han sa att han trodde att jag skulle ha alla VG tills jul såå jag får vell plugga som attan nu då och så sa han att jag blivit mycket bättre än förra året osv..  och så hade vi nå sex snack i aulan, bara våran klass med nå sjuka bilder om kondomer ? hahah men jag lära gå pga utvecklingssamtal.
fick även sluta en kvart tidigare på spanska (h)

och ikväll har jag INGEN aning om vad som händer. alma har ju åkt till gbg och kommer inte hem förrän tisdag tror jag det va, sen kommer hon till gävle på torsdag och sover hos mej sen drar vi till viken och sover hos henne jag & johanna sen på lördag är det match sen efter den drar vi hem till mej i gävle. haah jag tror det blir så iaf :)
och i morron så tror jag tar en sväng in till gävle. ska kolla på pappas match och hem och hälsa på jimmy & malin som kommer och hälsar på från sthlm.


men nu ska jag sluta skriva och käka en mandarin istället (h


favorit i repris ♥
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0