bästavän ♥

alma klipic.
 det är sjukt hur mycket jag älskar dej, hur mycket jag uppskattar att du finns där för mig i alla lägen oavsett vad. även om jag har mitt humör och blir sur och får värsta humörsvängningarna, men du finns där för mej i allafall. och alla minnen med dej är helt otoliga sommaryran, sthlm, UM, basketen, hedåsen, dååånken allt. sommaren 09 med dej va världsbäst ♥ men det värsta var att du åkte till bosnien i två hela veckor, fyyfan. om du åker en månad eller mer nästa år tar jag livet av mej :( men skitsamma, jag tvingar dej att stanna i lillaskithålan i sverige med mej så nu är det bara att tagga nästa sommar, fyfan va kul vi ska ha då, ännu kulare än den här sommaren. längtar redan! och det bästa är, att vi har aldrig bråkat, visst småtjaffs och så men vi kan typ va lite sur på varandra men sen efter 5min är det över igen, vi kan fan inte vara sur på varandra and i love it.
utan dej vid min sida är jag inte hel, jag behöver dej. jag gör verkligen det. du är mitt allt. lämnar du mej, lämnar jag jorden! och du ska veta att jag finns här för dej, när som helst, 24/7 call me, du är verkligen allt för mej!
I really need you couse my life would suck without you!

























älskar dej gumman ♥

Kommentarer
Postat av: alma

asså shit gummar årögd älskar dig så skjut mkr så du inte fattar kommer alltid finsa här oavsett vad <3 saknar sommaren med dig men nästa kommer bli så mkt bättre jag lovar hihihii <33 ÄLSKAR DIG JULIA SANDIN :D<333

2009-10-18 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0