torsdag

hallå !

idag hade jag sovmorgon fast jag lära upp i vanlig tid pga tandläkaren, och infektionen jag hade i tandköttet var för att jag hade ett jätta stort popcorn skal som hon tog ut idag, skönt! efter det kom mamma och hämta mej så vi drog till donken och käka frulle sen hem och jag tog moppen till skolan :)
efter skolan åkte jag hem och försökta installera photoshop för jag har fått skivan av magda :D:D:D men jag fatta inte så jag åkte och hämta henne. sååååååå nu har jag ps !! :D:D men det funkar inte nu, eller jo men de är nå konstigt för aja, jag får fråga maggan :)

och nyss var vi och hämtade kakorna som jag har sålt med basketen så nu proppar jag i mej chokladbollar (a) såååå gottttttt :) och mamma har lånat min mobil för att lyssna på musik.. om hon läser min sms eller nåtnitng, DÖDAR JAG HENNE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0