my bad

hejsan!

förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har haft fullt upp!

igår GICK jag ner till jernavllen från stensätra för att möta upp ellen och kolla lite på hennes träning. sen drog vi till gävle till Borgis, det va 3st olika hus och jaa. det var virrigt och vi fick ingen riktig information om HP..
men sen drog vi iaf ner till stan och hon tog bussen hem till robin och sov där och jag gick ner till pappas jobb och väntade på bussen men sen missade jag den så jag lära ta tjugo över nio bussen hem -.- OCH IGÅR FICK JAG MIN ÄLSKADE JACKA♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

och idag efter skolan skulle igentligen jag & några tjejer till Thoréns men det blev inte så, så jag åkte till gävle själv och tog bussen hem men jag hoppade av vid lotta och fick käk där sen drog vi till valbo en sväng och jag köpte ett par tajts med spets på sidan typ.. :)

och nu sitter jag på våran jäääätttte gamla dator för jag orkar inte starta min data (:
och som vanligt går det inte att ladda upp bilder -.- grrr..

peace out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0