keep on calli'n

hellu.

sorry för dålig update men jag har inte haft tid & så :)

igår så somnade jag direkt på soffan efter skolan, sen drog jag och alma till zenit och till juniortränigen och snacka med arnold, va fan skit länge sen :) sen gjorde vi lite saker, mohaha. och va på jv, sen så blev det som vanligt. jag slagga hos alma :)

och idag så drog jag hem vid 12 tiden, kom hem & bråka med syrran sen duscha och fixa mej osv, så nu har jag nyss käkat sen kommer magda och hämtar mej sen drar jag my magda och ellen och bowlar till halv11 sen drar vi till donken hah. sen så tror jag att jag sover hos far min (:

vi hörs i morron!
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah sötnos

ja, jag gör gratis, men asså har rätt mkt designer jag måste ta och göra! Men kanske har tid imorgonkväll?:)

2009-11-07 @ 16:49:01
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0