hissar/ dissar

 

älskade helg efter en veckas jobb & slit i skolan så försänar man verkligen en helg, tycker att helgen skulle vara en dag till. förstå vad skönt ?

världens bästa film twilight den filmen är verkligen inte överskattad för den är precis så bra som alla säger. det finns absolut ingenting dåligt i den filmen, inte i new moon heller. jag har börjat läst böckerna igen och kollar på filmen hela tiden, vill se new moon men jag hittar ingenstans man kan ladda ner den, men på tisdag ska jag och magda se den igen på bio!

robert pattinson jag menar lixom, han är världens snyggaste, han kan sjunga, han kan spela piano och säkert gitarr, han är rik, han har en snygg kropp. han har lixom allt en tjej vill ha! ändå säger han själv i tidningar och så att ingen tjej vill ha han, är han dum eller ?! kom till sverige så kan jag lova att varenda en vill ha han!








människor som inte är sig själva lixom vad är det för mening att gå runt och spela en människa som man igentligen inte är, var dig själv bara? det måste vara grymt jobbigt för den själv att spela nån annan människa? sånna människor tål jag inte.

fjortisar som skämmer ut sig själva haha dom är vell bara för pinsama? säger att dom ska ut på fest och så sitter dom på stan med en varsin cider och bara allmänt skämmer ut sig själva, går klädd som horor och har världens fjortisfylla. pinsamt.

vinter världens tråkigaste årstid. det ända som är posetivt är att det är julafton på vinten. annars blir man ju bara sjuk, och det är kallt och uuuusch. hatar't!

att vara sjuk åh jag hatar hatar hatar hatar det! så jävla jobbigt. jag har ont i hela kroppen, ont i halsen, ont i huvudet. gaah. sjuk preics innan helgen och allt. skit kul, verkligen.

 
vilken tur att man inte ser så bra. ser helt död ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0