HISS




√ bärbara datorer-
shiet va skänt det är med laptops. man kan gå runt i hela huset med datorn. inte sitta fast vid ett fult skrivbord hela dagarna. me like!


√ converse-
jag vet inte varför men jag har börjat andvänt mina svart converse igen, så sköna och passar till precis allting. är sugen på ett till par fast i en rolig färg :)


√ NEW MOON-
aaaaaaah. den bästa filmen någonsin! ni som inte har sett dom än, GÖR DET! och läs böckerna, så jävla bra är dom. den sista boken är över 800sidor och jag läste ut den på 2-3 dagar, det gick verkligen inte att sluta läsa. det händer alltid en ny spännande sak på varenda sida. bäst!


√ julen- yeeeeeeeiy. snart är det julafton igen bara en månad kvar typ. längtar som fasen :D har redan skrivit en önskelista också (: hihi. och efter julen är det mellandagsrea= SHOPPING !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0