hatar rubriker

hejsan !

idag slutade vi 11:50 för vi hade hemkunskaps prov och det gick snabbt, för jag kunna typ ingenting, haha. och så hade vi kör idag oxå, jag och ellen snackade om vi vela bli lucia men jag vet faktiskt inte om jag vill bli det för jag skulle bara ramla i trappan och elda upp håret och tappa bort mej i talet, haha.

och nyss ringde jag till nån Erik om jackan men han verkade ju helt efter han bara mummla en massa, men han skulle iaf lägga ut en efterlysning på min jacka om nån annan stad hade den ? haha. men nu sitter jag iaf och väntar på att klockan ska bli 4 så kan jag åka på träning, sen efter den kommer pappa och hämtar mej så måste nog packa nu oxå.

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: emma

du kämpar verkligen för din jacka alltså :o den måste va jääävligt snygg

2009-11-09 @ 14:37:03
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0