good night darlings!

hello cuties!

nu ligger jag i sängen och chillar (:

nyss så hade jag en sån där facesrub i ansitket, sen hade jag ansikstmask och efter det ansitksvatten och till sist facelotion, liiiite lent mitt ansikte är nu eller haha :) tänkte sätta på en film snart oxå eftersom det bara är skit på tv. men vilken film ska man se då ? hm..
oh just ja, i fredags efter bion, gick ju jag och alma lite på stan, och så såg vi några tjejer som vi typ kände, såååå jävla pinsamma var dom, dom satt bakom en jävla korvkiosk med en varsin cider och såg ut som horor förlåt för mitt ordval men dom såg seriöst ut som det. sen när dom fick syn på oss vinglar dom fram och kramar alma, vaddå fjortiiiiiiiiiiiiiiiisfylla? haha pinsamma or what ?! tre 95:or springer runt fram&tillbaka på stan hahah. get a life.

imorron så ska jag ta en låång sovmorgon sen gå ut och gå en satans lång promenad och sen ta ett låångt bad och plugga samtidigt, hur nice låter inte det då?



ingen kan förstöra mellan oss igen, inte ens
** !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0