den som dör får se

hello dudes !

jag ska snart ta moppen ner till stan till tandläkaren. har haft så jävla ont i tanden/tandköttet dom senaste dagarna.

och hade nyss värdlesn bråk med mamma för hon hade tagit mina örhängen idag som jag ALLTID har på mej så jag letade efter dom idag -.- seriöst fyfan va jag hatar alla i min familj som tar mina saker -.- och så börja hon skrika om att det är stökigt i mitt rum, men det är INGEn som ser de så va spelar de för roll ?! jag städar ju alltid på helgerna eller om vi ska ha besök eller nå ? CP !



hihi my jag vet att du älskar mina fingrar ! :D

puss ♥


Kommentarer
Postat av: my

USCH USCH USCH OCH ÄNNU MERA USCH!!



(a)

2009-11-03 @ 22:21:03
URL: http://mytyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0