8november

godmorgon !

eller, aa.. vaknade kl8 av att lillebror undra vafan jag gjorde här haha xd

igår kom my, magda och hennes mamma och hämta mej, så åkte vi mot gävle, vi skulle svänga in och hämta ellen hos robin men vi hitta inte så de blev en massa strul för ellen är ju trög haha jävla årsundare fattar ingenintg :)))) men sen kom vi iaf till bowlingen och bowlade där i två timmar, ellen stack före oss för hon lära med bussen. JAG VANN, sen kom my och sist magda, hahah vi som trode hon skulle vinna för vi hade så jävla ont i armen efter sprutan men för magda tog inte sprutan men hon kom sist, hahahah.

sen efter de drog vi till donken, och käka, eller jag drack bara vatten. sen följde jag med my & magda till deras busshållplats och vänta på deras buss. haha det va värsta fulla tjejjen där som typ skrek och allt, haha xd sen kom deras buss & då drog jag till min buss och väntade läänge där så jag ringde alma typ 40ggr men hon svarade inte så alma blev sur imorse för hon va med några i årsunda (?) whatever.

idag ska jag iaf till farmor&farfar och käka, de är ju farsdag idag. justja, jag och liam gav pappa frukost på sängen i morse :D hihi va snäll jag kan vara ibland (:

okej nu blev det långt. och bilder kommer sen när jag får dom av my :)
pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: emma

vadå jävla årsundare, dra inte alla över en kam nu julia! :( </3

2009-11-08 @ 14:47:09
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0