x-MAS

hola amigos, hheuheue :d

ja, i skolan vare vell ungefär lika tråkigt som vanligt :) och det har kommit en jääääävla massa snö ute så det är typ omöjligt att cykla nu. efter skolan drog jag hem och gjorde ett pepparkakshus, asfint blev de. får bild på den sen :p och mamma bakade en massa annat så värsta julfeeling nu :D sen skulle igenlitgen jag & alma ååka pulka med de blev inget så jag och alma gick och mötte varandra och gick på promenad och hoppa i snöhögar HAHA..

nu har hon nyss åkt hem, vi kollade på Step up2 och drack varm oboy och käka lussebullar :D

nu ska jag duscha och packa lite till i morron. har badhus då ._.
pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: E

svar: är du nittiofyra :p? okej :)

2009-12-15 @ 22:25:59
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0