victoria secret

hellu !

vi drog till våran granne och lagade mat där, haha. våran el är skiit weard. om man sätter på tv så dör allting annat och om jag tänder en lampa slocknar isabelles rum osvosv. skit konsitgt haha. så spisen funkade inte så vi drog till rask och käkade där, sen blev kl8 och jag lära ju se Victora secret show så satt mig vid deras tv men fick inte sitta ifred så stack hem och satt här själv och kollade på det. sög att inte adriana lima var med menmen :)

imorron ska vi åka pulka vid 3 sen så ska vi basta (inte jag vs) och sen fixa oss alla där vid lokalen sen blir det fest där. aja. blir vel en boring nyår as usuall :)

( GÅR SOM VANLIGT INTE ATT LADDA IN BILDER !! GAH. FUNDERA PÅ ATT BYTA TILL DEVOTE ELLER NÅ !! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0