phyyyy

hejsan !

ojoj. den här helgen har jag inte suttit vid datan alls! på lussen gick det skit, haha vi sög rättare sagt :) men jaja. efter den gick jag och alma hem med arnold och habbe och stannade och snacka med dom ;) sen gick vi hem och sov!

på lördagen sov vi läänge. sen kom mamma och hämtade mej och jag åkte hem och duschade & fixade mej. sen drog jag alma & johanna till gävle, vi träffade shawn sen drog vi hem till mej och lämnade all packning sen till stan igen och träffade shawn :) haha var världens fullaste kille där som skulle dra med mej in på krogen hahahha. skit sköna folk vare oxå. och alma ramlade mitt på stan och vi började asgarva så alla bah stirrade på oss, hahah xd

sen drog vi hem till mej och typ sov. sen i morse gjorde vi iordning oss på en kvart (!!!!!!) sen tog bussen till stan och träffade shawn iiiigen och vi gick ner på bowlingen för johannas föräldrar mötte min pappa så vi lärade bara titta på den :))

nu har jag precis kommit hem till sandviken och är skiiiiiit trött. måste bara skriva en uppsats om nå mattesnille sen ska jag typ bara ta det lugnt :)

bilder kommer snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0