jag kom på att mitt liv suger


det har gått skit för mig på de senaste proven. jag är trött 24/7. alla lärare verkar hata mig. jag är beroende av twilight-new moon. jag har sämst kondis. jag är sugen på godis. men käkade en banan. jag vill gymma men vågar inte pga alla biffar. jag hatar skolan mest av allt. jag är fattig. mitt hår är en katastrof och måste klippas. jag har inte en aning om vilken linje eller skola jag vill gå. jag hatar bussar. jag har tråkigt. jag pallar inte plugga. jag vill ha pepparkaksdeg och kolla på new moon. jag har ingen mobil så pallar inte smsa med min tegelsten. jag kommer aldrig att få min älskade mobil. jag kom på att min design är ful. jag vill ha nya kläder. jag älskar robert pattinson och hans låt. jag ska svälta mej. jag vill dö..


jaa jag är wannabe kissie, gotta problem? don't mess with me now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0