hiss&diss

min mobil- hihi. måste bara hissa min mobil, couse iiiiiiii looove it! hihi.

mellandagsrea- älskar bra rea, men ibland på vissa affärer är det fan bara skit. men hiss till bra rea med snygga kläder osv :)

jullov- one word- WONDERFUL !





snön- det slutar ju aldrig. de bara snöar och snöar och jag hatar det. blir så kallt och slaskigt bara, och så kan man inte cykla till skolan för då ramlar man sjuttioelva gånger -.-

egotrippade människor- som tex i affärerna nu när det är rea, dom bara slåss och knuffas så man flyger bara för att komma åt det man vill ha. hate.

blogg- gaaah. jag håller på att laddar in bilder men det går ju fan inte ?! det fungerar aldrig för mig, jävla skitsaker ju..

hissar&dissar- haha jag dissar hissar/dissar för det är så jävla svårt att komma på nånting att hissa/dissa så man bah sitter i en kvart och funderar på vad man ska dissa. hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0